marți, 14 aprilie 2009

Pentru Natura căreia bir i-am luat mereu...



Poţi dona..., mult spus, căci doar un gest este suficient. Donaţia constă în 2% din impozitul de venit pe care îl plăteşti statului. Aşadar fă doar efortul de a completa un formular care va asigura două procente din impozitul tău pentru o activitate nobilă.
Una din organizaţiile pe care le puteţi îndreptăţi cu acest procent este MaiMultVerde care în câteva rânduri, nu ca alţii sute de ore la televizor şi în presă, ne descriu câteva din realizările anului trecut. Puţin din punct de vedere literar, politic, oratoric însă de o deosebită însemnătate pentru natura a cărui aparţinem cu toţii, deci şi pentru noi.

"În 2008 am plantat 107.000 de puieți în pădurile defrișate, am strâns 94.000 de kg de gunoi care sufocau natura, am lansat centrul de închirieri de biciclete Cicloteque, am adunat alături de noi peste 8.000 de voluntari și am făcut campanii de educație și responsabilizare ecologică în școli și licee, fără să cheltuim un leu din bani publici."

Contribuie acum şi tu cu un... gest.
Un gest care în natură se poate transforma în viaţă, aer, natură.

http://www.maimultverde.ro/doilasuta

Niciun comentariu: