miercuri, 21 octombrie 2009

Chemtrails sau CHIMICALELE DIN AERUL CE-L RESPIRATI

Mai ştiţi când umbla vorba că dau ruşii cu ceva în aer????

EI BINE CERCETAŢI CU ATENŢIE CELE CE URMEAZĂ

>>>


Fraţilor, Dumnezeu să-i ierte pe cei care cred ca pentru binele lor, sau a altora pot face aşa ceva. Motivul pentru care vă arăt nu este ca să simţiţi ură pentru că ei, cei care fac aşa ceva, sunt mai buni decât noi la asta... Iertaţi-i, pentru că ura este ceea ce vor să împrăştie. Rugaţi-vă pentru oamenii şi pentru mântuire. Luaţi aminte doar ca să fiţi conştienţi nu prentu a judeca pe alţii. E trist însă aşa cum o mai spun câţiva prieteni cu care nici măcar nu mă cunosc...nu vor reuşi.
Fie ca Lumina să învingă şi Dumnezeu să ne apere şi să ne arate Calea!

:::

Priviţi, vă rog cum se formează ceea ce noi numeam nori. Aici este surprins cerul exact în transformare... nu sunt doar dungi de chimicale nocive ci ele se transforma în nori otrăvitori... priviţi>>>


AICI AVEŢI DOVADA O FILMARE CARE VĂ ARATĂ CEEA CE NU BĂGĂM DE SEAMĂ, DAR CARE SE ÎNTÂMPLĂ APROAPE ZILNIC DEASUPRA NOASTRĂ.






INFORMAŢII GENERALE DESPRE TRAFICUL AERIAN:

1. Traficul aerian pe deasupra oraşelor este stric reglementat, fiind permise doar zborurile de urgenţă (ex. Poliţie, Armata, Salvare, protocoale cu regim special etc.)
2. Traseele aeriene chiar dacă sunt văzute aproximativ deasupra oraşului, mai ales în cartiere limitrofe, se află în afara oraşului, însă datorită altitudinii mari par deasupra, decât mai departe, cum şi sunt de altfel.
3.  Traficul aerian se efectuează pe culoare aeriene. Un traseu are un singur culoar. Prin controlul traficului ajustându-se doar altitudinea şi viteza avioanelor, neexistând mai multe benzi ca pe autostradă. (Ex. Dacă un BlueAir cu capacitate de 80 de locuri şi o viteză de croazieră de 350Km/h, el este coborât la o altitudine mai mică, iar un SwissAir de capacitate de 230 de locuri ce are o viteză de croazieră de 785Km/h primeşte prioritate la o altitudine mai mare. Aşadar nu se depăşesc ca pe carosabil, ci folosesc acelaşi culoar, însă la altitudini diferite).
4. Traseele aeriene nu se intersectează!Veţi observa pe hărţile cu trasee aeriene comerciale că ele au noduri pentru escală şi variante pentru evitarea oricăror intersecţii. 

(!!!) Cu toate acestea putem afirma cu toţii că observăm mereu:
- avioane pe deasupra oraşelor
- avioane ce zboară paralel, în tandem, intersectate sau care fac manevre de viraj la mică sau mare altitudine etc.

INFORMAŢII PRIVITOARE LA DÂRELE LĂSATE DE AVIOANE:

1. Avioanele fiind echipate cu motoare de reacţie, din cauza temperaturii ridicate create la nivelul turbinelor, degajează multă căldură. Căldura venită în contact cu aerul rece din atmosferă formează vapori de condens (vapori de apă).  Aceşti vapori râmân în atmosferă foarte puţin timp. Vaporii de condens dispar estompându-se la fel ca vaporii formaţi deasupra unui vas cu apă care fierbe. 
2.  În cazurile în care atmosfera prezintă un grad mai scăzut de umiditate, avioanele lasă dâre scurte care dispar imediat în urma avionului. Dacă umiditatea este mai mare, avioanele lasă urme mai lungi, însă foarte subţiri care se estompează un pic mai lent (1-3 min.), dar care la un moment dat apar ca fiind discontinue (întrerupte), fragmentele rămase estopmpându-se şi ele vizibil.

Ceea ce observăm, însă deasupra noastră:
- dârele avioanelor nu se mai estompează, ba dimpotrivă ele se expandează formând pelicule ”pături” pe care apoi le confundăm cu nişte nori măturaţi de vânt.
- acestea dâre se întrepătrund, sunt de multe ori paralele sau încrucişate, ori ”reîmprospătate” de avioane ce revin pe acelaşi traseu. Sunt zile în care nefiind vânt s-a putut observa cum întreg cerul este brazdat precum un ogor de linii paralele.
- acestea spre deosebire de norii prin care soarele nu trece, lasă impresia unui cer gri, înnorat, dar prin care soarele se vede, ca după o perdea, iar înainte de apus norii capătă culori violet, roz şi roşii, soarele nefiind la orizont ci încă sus şi galben, deci nu sunt culorile soarelui, ci lumina ce străbate particulele din acele dâre. Vapori de apă, respectiv norii sunt opaci, iar în bataia luminii apar albi (eventual pufoşi cummulus), iar în umbră negrii, albaştrii sau gri. Culorile apar doar în curcubeu unde apa din stare gazoasă se transformă în picături, iar perdeau de apă formată descompune lumina într-un arc de culori.
- aceste dâre ale avioanelor, ce formează ”nori” sau aspect înnorat nu existau înainte de anul 2007, chiar şi în prezent observându-se pe traseele aeriene normale avioane care nu lasă dâre persistente, care se expandează ci se estompează sau dispar imediat în ruma acestora. (2007, anul în care am intrat în UE - de când aparatele de zbor americane nu au nevoie de nici un fel de permisiune şi nu trebuie să raporteze absolut nici o acţiune aeriană autorităţilor române)
- sunt zile (foarte rar) în care aceste dâre întârzie să apară, iar sceptici nu mai au cum să se îndoiască pentru că nici o logică nu există în alegerea acestor zile, poate să fie miercuri, luni sau duminică. Ce se întâmplă atunci? Nu se mai zboară ca în celelalte zi? Eu nu am găsit la aeroporturi mai puţine zboruri în acele zile.
- aceste substanţe împrăştiate prin aer (dioxid de aluminiu, bariu etc.) formează aşa zise ”pânze de păianjen”. Structura unei pânze de păianjen este una extrem de bine realizată şi puternică, un fir de pânză de păianjen fiind de zeci de ori mai rezistent ca unul de oţel de aceeaşi dimensiune. Noi denumim şi pânzele de praf de prin colţurile camerelor ”pânze de păianjen”. Observăm că în oraş, chiar unde este dens circulat, se întamplă să agăţăm astfel de ”pânze”. Ele se formează în urma depunerilor acelor substanţe. Am verificat acesta prin analiza pânzei în laborator, iar zona de unde a fost recoltată este o zonă verde unde am curăţat iarba de aceste ”pânze” ele formându-se la loc în doar 10 minute. Le puteţi vedea pretutindeni, mai ales vara cand vegetaţia se încarcă succesiv cu astfel de ”pânze” ceparcă nu existau atât de multe cu ani în urmă.


Ei bine, dacă urmăriţi primul filmuleţ de mai sus ”Don't talk About the Weather”, veţi avea supriza de a observa progresiv tot ceea ce am relatat aici. La ce vă foloseşte această informaţie? Mă gândesc că dacă ajungem să ştim cu toţii, poate li se va face ruşine un pic şi ne otrăvesc mai puţin,... ori ne mai lasă câteva zile cu cerul albastru, ori nu mai dau deloc... (sunt naiv, se aude în cască.. :)

Doamne ajută!
:)



Mare mi-a fost surpriza să văd că însăşi un politician român luptă împotriva acestor programe de otrăvire în masă. Vi-l prezint pe domnul Urban Iulian http://www.urbaniulian.ro/?s=chemtrails



















...şi alte poze de la alţii (aici)

Oricum aveţi doi ani de activitate intensă deasupra voastră..
dacă sunteţi sinceri cu voi, vă amintiţi măacar în treacăt de una...dacă nu le veţi vedea cu siguranţă. Dumnezeu să vă lumineze şi să vă găsiţi drumul că altceva nu ştiu dacă vă poate ajuta, iar la agresiune şi ură, repet, ei sunt mai buni. Întoarceţi-vă faţa către Dumnezeu, şi nu râdeţi de frică...de teama adevărului. Nu vă imaginaţi că ştiţi din filmele şi viaţa pe care lumea satanică v-a învăţat s-o credeţi. Nu vă mai închinaţi materialului, obiectelor, tehnologiei căci nu sunt mai presus de viţelul de aur. Nu sunteţi păgani, doar că aţi uitat... şi uitaţi-vă că ei fac totul ca voi să uitaţi. Dumnezeu ne iubeşte pe toţi. Treziţi-vă, vă rog!!! Doamne ajută-ne să ne mântuim şi primeşte-ne la tine! 

Niciun comentariu: